Ohbaby!

Statistiken är jävligt hög, känner mig stolt! Nemen, förlåt att jag inte har bloggat idag, eller imorse men inte annars! Nu ska jag berätta om dagen:

Började somvanligt 8.15, och sen hade vi lite lektioner, och idag hade vi gymnastik, men den hann jagi nte vara med på, för att jag skulle Till Kuratorn Anna., vi pratade om lite saker, som jag inte orkar ta upp här, hah! Men i dagens slut, gick jag, emilia,Nor,Cippe,Robbie, Daniell,Sabin,Jonella & Simone till rampen, vi var där ett tag, vissa gick skittidigt, men jag stannade kvar längst, jag var ensam tjej, inte för att detä r coolt, men ja. Jag börjar vara mer mer killar nu för tiden, HHAHAH, men alla killar i vår klass är bäst. ♥ Haha, men sen gick jag hem och satte på datorn, sen har jag inte gjort så mke sen dess, tråkigt liv, huh?! puss. ♥

Love u guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0